AGENDA 21  19/20  IES ELEXALDE BHI

URTERO GAI DESBERDIN BAT  LANTZEN DUGU.  HAU DA AURTEN AUKERATU DUGUNA:

EKONOMIA   ZIRKULARRA

CADA AÑO TRABAJAMOS UN TEMA DISTINTO. ESTE ES EL QUE HEMOS ELEGIDO PARA ESTE CURSO

ECONOMÍA CIRCULAR

Gure oraingo ekonomia lineala, “ekoiztu, erabili eta bota”-tzearena, bere ahalmenaren amaierara iristen ari da, baliabide, energia eta kredituak mugagabeak eta oso errez lortzen zirela uste zen deboraldi baten adierazle baita. Ez ginen ohartzen, naturaren zikloa ez jarraitzeagatik, gure ingurumenari egiten ari ginen kalteaz. Horregatik, gure egungo beharrekin bat datozen bide berriak bilatzeko unea irirtsi zen. Horrela sortzen da Ekonomia Zirkularra, “murriztu, berrerabili eta birziklatzea” -ren kontzeptu berriak forma hartzen duelarik gure egungo gizartean finkatzeko bideak eraikiz.

Produktu, osagarri eta baliabideen erabilgarritasuna eta balioa sisteman mantentzea lortu nahi du ekonomia zirkuarrak, edo beste modu batera esanda, hondakinak gure ekosistematik ezabatzea. Materia biodegradagarri oro naturara bueltatu behar da eta biodegradagarria ez dena, sisteman berriro barneratu.

"w.w.w. ekiona.com"

El modelo económico lineal con el que convivimos de “producir, usar y tirar” está llegando al límite de su capacidad física. Es reflejo de un periodo en el que se creía que los recursos, la energía y el crédito eran ilimitados y fáciles de obtener pero no había conciencia del daño que se le estaba haciendo al planeta ya que no se tenía en cuenta el ciclo de vida de la naturaleza. Por ello, llegó el momento de buscar otros caminos con los que vivir alineados a unas necesidades más acordes a la realidad que vivimos. Así es como nace la economía circular, un nuevo concepto en el que “reducir, reutilizar y reciclar” toma forma y busca consolidarse en la sociedad actual.

La economía circular pretende conseguir que los productos, componentes y recursos en general mantengan su utilidad y valor en todo momento, o lo que es lo mismo, eliminar la palabra residuo. Todo material biodegradable debe volver a la naturaleza y al que no sea biodegradable, se le debe buscar otro uso, reintroduciéndolo en el sistema.

"w.w.w. ekiona.com"

GARAPEN JASANGARRIAREN ALDE ! / GURE PLANETAREN ALDE !

POR UN DESARROLLO SOTENIBLE ! / POR NUESTRO PLANETA !

 Blog-eko azken sarrerak

© 2023 by Name of Site. Proudly created with Wix.com

This site was designed with the
.com
website builder. Create your website today.
Start Now